ServiceNow DevOps Engineer
Werken in Gelderland
Locatie
Apeldoorn
Uren per week
36
Maximum tarief
€
110
p/uur
Looptijd
03-06-2024 t/m 31-05-2025
Publicatiedatum:
Status
Omschrijving van de opdracht
Deadline:
Het Enterprise Service Management team is op zoek naar een DevOps Engineer ServiceNow. Binnen de directie BOI bevindt zich de afdeling Support en Projecten. Een van de teams binnen deze afdeling levert de ESM (Enterprise Service Management) dienst.
Voor deze dienst maken we gebruik van het ServiceNow platform. ServiceNow is de bron voor informatie en sturing binnen IT en Facilitaire Services. We maken onder andere gebruik van modules IT Servicemanagement Professional, IRM en WSD. Voor integraties met diverse leveranciers maken we gebruik van standaard ServiceNow plugins of REST API's. We werken conform de marktstandaarden, oftewel; we streven naar maximaal 'Out-of-the-Box' gebruik van het platform ServiceNow. Het Kadaster werkt met Agile en Scrum en zo is het team van ESM dan ook ingericht.
Wij zoeken iemand die samen met ons deze service en dus ook de tool naar een hoger plan kan brengen. Denk hierbij aan doorontwikkeling van onderwerpen als Selfservice, SIAM, CSDM en Cloud. We werken toe naar een hybride SIAM organisatie. Hierbij worden integraties met onze interne en externe Serviceproviders steeds belangrijker. Zorgen dat de data actueel en continu beschikbaar wordt gesteld vanuit één Single Source of Truth is een van onze missies. Hierdoor is het belangrijk dat we marktconform werken en maatwerk tot het minimum beperkt blijft.
We benutten steeds meer de kracht van het ServiceNow platform om de organisatie te ontzorgen door het inzetten van verschillende modules. Jouw kennis van het platform en de functionaliteiten die het te bieden heeft zijn daarom zeer welkom! Je werkt in teamverband met ongeveer acht collega DevOps Engineers, een scrummaster en Productowner. Je bent goed in staat je eigen weg te vinden, durft vragen te stellen en bent kritisch. Staat zelf ook open voor feedback en wil continu het beste uit jezelf en je team halen. Een gezonde dosis humor mag absoluut niet ontbreken!
Taken:
- De voortbrenging van incrementele producten voor de dienst ESM.
- Het opleveren en afhandelen van user stories.
- Het afhandelen van incident- en requestverzoeken.
- Het op- en uitvoeren van changes van de dienst ESM en bewaking hiervan.
- Het adviseren en up-to-date houden van stakeholders.
- Bij wensen van stakeholders weet jij de gehele keten te belichten en hier een passende oplossing voor te maken.
Opdracht eisen
- Aantoonbaar HBO werk- en denkniveau;
- Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
- Kennis van SIAM implementaties is een pre.
- ServiceNow developer/admin ervaring o Bekend met modules als ITSM, IRM, WSD, SecOps, ITOM, SAM; o Bekend met CSDM framework; o Minimaal 2 jaar ervaring met configureren van ServiceNow; o Certificering is een pré.
- Kennis van: o Rest API’s; o Javascript, HTML, CSS, Angular JS.
- Kennis van- en ervaring met Agile werkwijze, met name Scrum en Kanban.
- Competenties waar de kandidaat over dient te beschikken: - Beschikt over goed probleemoplossend vermogen en denkt in oplossingen zonder het grotere geheel uit het oog te verliezen; - Resultaatgericht; - Besluitvaardig en vasthoudend; kan zijn/haar eigen pad trekken in complex krachtenveld; - In staat om zelfstandig binnen een organisatie te bewegen en omgevingssensitief; - Bedrijfsmatig inzicht en in staat tot een ketenbrede manier van werken en denken; - Communicatief zowel schriftelijk als mondeling sterk; - Klantgericht; - Proactief en initiatiefrijk; - Teamspeler.
Is deze opdracht iets voor jou?
Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Reageer via de knop.
Word je enthousiast van deze opdracht? Laat het ons weten!
Bij een geschikte match stelt TenTalent je graag voor! Vul het onderstaande formulier in en upload je CV. We lezen graag hoe jouw CV aansluit bij deze opdracht.