Record Manager
Gemeente Utrecht
Locatie
Utrecht
Uren per week
32 - 36
Maximum tarief
€
100
p/uur
Looptijd
z.s.m. t/m 31-12-2024 (optie verlenging)
Publicatiedatum:
Status
Omschrijving van de opdracht
Deadline:
Een uitkering aanvragen of een scootmobiel bestellen: Utrechters regelen steeds meer van hun gemeentezaken online. Om die processen soepel te laten verlopen, zoekt het team Informatie- en Procesmanagement (IPM) van Werk en Inkomen een Record Manager. Binnen deze opdracht ondersteun je bij het realiseren van onze dienstverlening. Voorbeelden van projecten waar je je als Record Manager mee bezig houdt zijn schuldhulp voor bijzondere doelgroepen en een nieuw BOA registratie systeem.
Je taken zijn:
- Opzetten en onderhouden van een efficiënt documentbeheer en het vergroten van bewustwording bij collega’s
- Vormgeven en beheren van het digitale archief voor applicaties
- Uitvoeren en vormgeven van processen rond het correct vernietigen van informatie in welke vorm dan ook (digitaal en analoog)
- Adviseren over migreren van processen en informatie tussen verschillende systemen en afdelingen
- Adviseren over wensen rondom en gebruik van record management functionaliteit in verschillende applicaties
Opdracht eisen
- Minimaal HBO-werk- en denkniveau
- Minimaal 5 jaar werkervaring met projecten/opdrachten binnen een gemeentelijke organisatie met taken op het gebied van record management
- Je behoudt makkelijk het overzicht van het geheel en hebt daarbij aandacht voor details
- Resultaatgerichtheid is je tweede natuur
- Initiatiefrijk, je begint uit jezelf
- Overtuigingskracht, je spant je in om anderen te winnen voor een idee
- Samenwerkingsgericht
Is deze opdracht iets voor jou?
Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Reageer via de knop.
Word je enthousiast van deze opdracht? Laat het ons weten!
Bij een geschikte match stelt TenTalent je graag voor! Vul het onderstaande formulier in en upload je CV. We lezen graag hoe jouw CV aansluit bij deze opdracht.