Projectondersteuner

Gemeente Utrecht

Locatie

Utrecht

Uren per week

24 - 28

Maximum tarief

70

p/uur

Looptijd

z.s.m t/m 6 maanden

Publicatiedatum:

5
March
,
2024

Status

Open
Deadline
8
March
,
2024
Deadline:
March 8, 2024

Omschrijving van de opdracht

Deadline:

8
March
,
2024

Ingenieursbureau van de gemeente Utrecht. De belangrijkste taak van Stadsingenieurs is het leveren van (ruimtelijke) expertise voor projecten gericht op duurzame ontwikkeling, inrichting en groot onderhoud van de openbare ruimte en het realiseren van deze projecten.

Binnen Stadsingenieurs bied je administratieve en organisatorische ondersteuning aan het projectteam van het project Kromme Nieuwegracht-Drift-Plompetorengracht, dat onderdeel is van het programma Wervengebied. Hiermee werk je mee aan het doel van het programma: het herstellen en voorkomen van schade aan de Utrechtse werven, muren en kelders.

Je taken zijn:

  • Je bent aanspreekpunt voor de ondersteuning van het project.
  • Je bent verantwoordelijk voor het agendabeheer en plant afspraken voor met name de projectmanagers, manager projectbeheersing en omgevingsmanagers. Je zorgt dat de afspraken passen in de agenda's en reserveert een overlegruimte.
  • Je stelt de agenda voor overleggen op en zorgt voor een volledige en correcte verslaglegging en/of actielijsten van de overleggen.
  • Je verhoogt en maakt bestellingen aan in SAP en bewaakt dat deze correct worden afgehandeld.
  • Je organiseert bijeenkomsten en overleggen voor het projectteam en regelt de vergaderruimte.
  • Je biedt proactief algemene ondersteuning voor het projectteam, zoals het opstellen van teamlijsten/actielijsten en verbeteringen voor het bewaken van de orde op de documentenschijf.

Jij bent:Jij hebt een proactieve, enthousiaste werkmentaliteit met oog voor accuratesse en dienstverlening. Daarnaast ben je oplossingsgericht en flexibel en houd je ervan om de handen uit de mouwen te steken. Je vindt het leuk om jezelf te ontwikkelen en een bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van het team.

Opdracht eisen

  • Minimaal een MBO 4 diploma;
  • Professionele ervaring als ondersteuner;
  • Goede typevaardigheid;
  • Proactieve houding;
  • Leergierig en nieuwsgierig naar alles wat er om je heen gebeurt;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Uitgebreide kennis van Microsoft Office (Word, PowerPoint, Excel).

Over Gemeente Utrecht

Utrecht is een thuis voor ruim 350.000 inwoners. We zijn een stad met ambities, waar we verschillen vieren en talent een kans krijgt. Kortom, een plek waar alles én iedereen samenkomt. Midden in het land. Bij ons werk je voor een van de meest aantrekkelijke steden van Nederland. En zorg je dat alle inwoners van Utrecht prettig en gezond kunnen wonen, werken en meedoen. Door jouw talenten in te zetten en te ontwikkelen.

Meer weten over Gemeente Utrecht? Bekijk beschikbare opdrachten van deze opdrachtgever, of ontdek de recent vervulde opdrachten bij Gemeente Utrecht. Lees meer

Andere opdracht?

Is deze opdracht iets voor jou?

Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Reageer via de knop.

Schrijf je in
Andere opdracht?

Word je enthousiast van deze opdracht? Laat het ons weten!

Bij een geschikte match stelt TenTalent je graag voor! Vul het onderstaande formulier in en upload je CV. We lezen graag hoe jouw CV aansluit bij deze opdracht.

Tarief
TenTalent marge

Onze marge voor de dienstverlening is vanaf €2,50 van het afgesproken uurtarief.

Alleen PDF-bestanden worden geaccepteerd*
Uploaden...
fileuploaded.jpg
Uploaden mislukt. De maximale grootte van bestanden is 10 MB.
Bedankt! We hebben uw aanmelding ontvangen. U ontvangt binnenkort een bericht van ons!
Oeps! Er is iets fout gegaan bij het indienen van het formulier. Neem graag contact op.

Helaas, deze opdracht is niet langer beschikbaar!

Jammer, je hebt deze opdracht gemist. Ontdek andere beschikbare opdrachten door op de onderstaande knop te klikken.
Je kunt nog wel de details van de verlopen opdracht bekijken, maar inschrijven is niet meer toegestaan.
Inschrijven