Projectondersteuner

BIJ12

Locatie

Utrecht

Uren per week

30

Maximum tarief

p/uur

Looptijd

21-3-2024 t/m 20-3-2025

Publicatiedatum:

25
February
,
2024

Status

Open
Deadline
4
March
,
2024
Deadline:
March 4, 2024

Omschrijving van de opdracht

Deadline:

4
March
,
2024

BIJ12 is de uitvoeringsorganisatie voor de 12 provincies en brengt data, informatie en kennis bijeen over het landelijk gebied en de fysieke leefomgeving in Nederland en deelt deze met de provincies. BIJ12 zorgt voor uniformiteit in informatievoorziening en kennisdeling en de uitvoering van provinciale regelingen.

Dit wordt gedaan vanuit 4 units:

  • Faunazaken en ACSG (Advies Commissie Schade Grondwater)
  • Natuurinformatie en Natuurbeheer
  • GBO voor het beheer van gezamenlijke informatiesystemen
  • Expertiseteam Stikstof & Natura 2000

Vanuit deze unit ondersteunen wij provincies bij de uitvoering van het stikstofbeleid op het vlak van o.a. beleidsontwikkeling, vergunningverlening, natuur(herstel)en monitoring. Als unit zorgen wij voor het landelijke Informatiepunt Stikstof & Natura 2000, een helpdesk voor schriftelijke en telefonische vragen van burgers, agrariërs, ondernemers en provincies. De unit bestaat uit een multidisciplinair team van circa 30 enthousiaste en gemotiveerde medewerkers.

Wat ga je doen

Vanwege het (tijdelijk) doorschuiven van de huidige PMO'er is (tijdelijk) ruimte ontstaan. Deze ruimte vullen we graag tijdelijk in met inhuur. Van de te selecteren kandidaat worden de volgende werkzaamheden verwacht:

  • Volledig agendabeheer van de Unitmanager en waar gewenst en nodig van de coördinatoren.
  • Volledig faciliteren van de unitoverleggen (2 tot 3 keer per week waaronder Unitoverleg, coördinatorenoverleg, inhoudelijk unitoverleg) ruimte, datum/tijd, Teams-faciliteiten, agenda, gespreksverslagen, evt lunches en dergelijke.
  • Het maken en bewaken (zo nodig rappelleren) van afspraken tussen het Expertiseteam en:
  • Inkoop: van uitvragen en offerteverzoeken tot en met verlengingen en beëindigingen
  • Financiën: interne boekingen, facturen, projectcodes
  • HR: ondersteuning bij maken van afspraken met medewerkers in meest brede zin
  • ICT: alle nodige aanvragen voor de Unit op gebied van IT
  • Synergy (ter ondersteuning op de werkprocessen van Inkoop en Financiën) bijhouden (facturen, productopdrachten, inhuuropdrachten, verlengingen). Het wekelijks bespreken en acties doen uitvoeren samen met de unitmanager (met onder andere rechtmatigheid facturen, correcte akkoordverklaringen, correcte opdrachtbrieven, plannen evaluatiegesprekken, regelen verlengingen).
  • TopDesk aanvragen (vaak met betrekking tot nieuwe medewerkers of inhuurkrachten) voor het inregelen van nieuwe 'werkplek' (laptop/telefoon/druppel/account/ etc maar ook bloemen, mentor, uitnodigen events etc.)
  • Faciliteren en ondersteunen bij werkplan Expertiseteam, afsprakenkader IPLG en de P&C-cyclus.
  • Onboarding van nieuwe medewerkers
  • Beheer SharePoint omgeving & Teams-omgeving/groepen.

Opdracht eisen

  • Minimaal een afgeronde HBO opleiding.
  • Aantoonbare werkervaring met management projectondersteuning binnen een overheidsorganisatie.
  • Minimaal 10 jaar aantoonbare werkervaring met het managen van zeer complex meervoudig agendabeheer.
  • Minimaal 15 jaar aantoonbare werkervaring in het faciliteren van managementoverleggen en het vastleggen hiervan.
  • Minimaal 10 jaar aantoonbare werkervaring met het onboarden van nieuwe medewerkers/inhuurkrachten.
  • Minimaal 10 jaar aantoonbare werkervaring met het maken, bewaken en rappelleren van afspraken met tussen het management en alle interne afdelingen van een organisatie zoals Inkoop, Finance, HR en ICT.
  • Aantoonbare werkervaring met het managen van zeer complex meervoudig agendabeheer.
  • Aantoonbare werkervaring met het onboarden van nieuwe medewerkers/inhuurkrachten.
  • Aantoonbare werkervaring met maken, bewaken en rappelleren van afspraken met tussen het management en alle interne afdelingen van een organisatie zoals Inkoop, Finance, HR en ICT.
  • Aantoonbare werkervaring met Synergy en ook het met bespreken, uitzetten en opvolgen van acties, denkend aan facturen, productopdrachten, inhuuropdrachten, verlengingen.

Over BIJ12

BIJ12 is onderdeel van de vereniging Interprovinciaal Overleg (IPO). We ondersteunen provincies bij de uitvoering van gemeenschappelijke opgaven, voornamelijk in het domein van de transitie natuur en stikstof. Dit zorgt voor een efficiënte uitvoering tegen lagere kosten. Het Interprovinciaal Overleg behartigt de belangen van de twaalf provincies in Den Haag en Brussel. Het IPO zet zich in voor een regionaal sterke economie, is agendabepalend op maatschappelijke opgaven en maakt zich sterk voor een goed openbaar bestuur.

Meer weten over BIJ12? Bekijk beschikbare opdrachten van deze opdrachtgever, of ontdek de recent vervulde opdrachten bij BIJ12. Lees meer

Andere opdracht?

Is deze opdracht iets voor jou?

Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Reageer via de knop.

Schrijf je in
Andere opdracht?

Word je enthousiast van deze opdracht? Laat het ons weten!

Bij een geschikte match stelt TenTalent je graag voor! Vul het onderstaande formulier in en upload je CV. We lezen graag hoe jouw CV aansluit bij deze opdracht.

Tarief
TenTalent marge

Onze marge voor de dienstverlening is vanaf €2,50 van het afgesproken uurtarief.

Alleen PDF-bestanden worden geaccepteerd*
Uploaden...
fileuploaded.jpg
Uploaden mislukt. De maximale grootte van bestanden is 10 MB.
Bedankt! We hebben uw aanmelding ontvangen. U ontvangt binnenkort een bericht van ons!
Oeps! Er is iets fout gegaan bij het indienen van het formulier. Neem graag contact op.

Helaas, deze opdracht is niet langer beschikbaar!

Jammer, je hebt deze opdracht gemist. Ontdek andere beschikbare opdrachten door op de onderstaande knop te klikken.
Je kunt nog wel de details van de verlopen opdracht bekijken, maar inschrijven is niet meer toegestaan.
Inschrijven