PMO Beleid en Juridische Zaken

Kamer van Koophandel

Locatie

Utrecht en remote

Uren per week

20

Maximum tarief

85

p/uur

Looptijd

01-11-2024 t/m 01-04-2025

Publicatiedatum:

10
October
,
2024

Status

Open
Deadline
17
October
,
2024
Deadline:
October 17, 2024

Omschrijving van de opdracht

Deadline:

17
October
,
2024

KVK is op zoek naar een PMO’er binnen de Juridische afdeling met een no-nonsense mentaliteit: mouwen omhoog en zorgen dat het voor elkaar komt. Het doel van jou als PMO'er is in de kern de kans op succes van projecten, programma's en portfolio's te vergroten. De PMO'er is verantwoordelijk voor de inrichting, uitvoering, bewaking, samenhang, documentatie en rapportage van bij ons lopende projecten om zodoende de (project)organisatie te ondersteunen bij de uitvoering. Denk hierbij aan ondersteunende taken op het gebied van planning & control, risk & issue management, resource management, scope & change management, kwaliteitsmanagement, benefits management en status reporting.

Wat ga je doen?

Als projectmanagement ondersteuner (PMO’er) ondersteun je je collega’s op de afdeling Strategie, Beleid en Juridische Zaken. Je bent als PMO’er verantwoordelijk voor diverse administratieve en uitvoerende taken. Daarom is het belangrijk dat je erg nauwkeurig werkt, analytisch en kritisch bent. Daarnaast heb je expliciet de opdracht om er voor te zorgen dat de informatiehuishouding van onze afdeling op orde is en op zo’n manier vorm gegeven is dat collega’s makkelijk informatie kunnen vinden en deze toegankelijk is voor de rest van de organisatie. Je kan daarbij bijvoorbeeld denken aan beleidsstukken en rapportages.

Wat vragen wij?

Je ondersteunt jouw collega’s met administratieve en organisatorische werkzaamheden voor de afdeling en initieert op het punt van informatiehuishouding zelf initiatieven. Je kan jouw taken zelfstandig indelen en je vindt het niet erg om routinematig werk op te pakken. Daarnaast zie je snel verbanden en onderlinge afhankelijkheden in de ‘flow’ van processen en heb je een proactieve rol om die signalen te delen binnen de afdeling. Je weet wat er op welk moment nodig is en handelt daar zelfstandig naar. Ook ben je communicatief in staat om collega's aan te spreken op zaken die nodig zijn en door te vragen. Ervaring met agile werken en zelforganiserende teams is een pré en je bent in staat om collega's aan te spreken als zij zaken moeten leveren.

Opdracht eisen

  • Kandidaat heeft minimaal een afgeronde hbo-opleiding richting Bedrijfskunde, Economie of vergelijkbaar.
  • Kandidaat heeft aantoonbare kennis van Microsoft Excel, Outlook en Word.
  • Kandidaat heeft in de afgelopen 5 jaar minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring als PMO, projectmanager of portfoliomanager.
  • Kandidaat heeft in de afgelopen 5 jaar minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met projectadministratie, projectfinanciën, logs en -rapportages.
  • Kandidaat heeft in de afgelopen 5 jaar minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen een strategische/beleidsmatige afdeling.
  • Kandidaat heeft in de afgelopen 5 jaar minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring met werken binnen een juridische afdeling.
  • Kandidaat heeft in de afgelopen 5 jaar aantoonbare ervaring binnen een vergelijkbare overheidsorganisatie.

Over Kamer van Koophandel

Werken bij KVK betekent bijdragen aan ondernemend Nederland. Krijg de vrijheid om in een snel veranderende wereld jouw expertise in te zetten om vraagstukken op te pakken en te vertalen naar oplossingen. Dit doen we in een unieke werkomgeving met volop ontwikkelmogelijkheden door de diversiteit aan uitdagende projecten. In een divers en ambitieus team van professionals krijg je de ruimte om jouw werk in te richten zoals jij dat zinvol vindt.

Meer weten over Kamer van Koophandel? Bekijk beschikbare opdrachten van deze opdrachtgever, of ontdek de recent vervulde opdrachten bij Kamer van Koophandel. Lees meer

Andere opdracht?

Is deze opdracht iets voor jou?

Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Reageer via de knop.

Schrijf je in
Andere opdracht?

Word je enthousiast van deze opdracht? Laat het ons weten!

Bij een geschikte match stelt TenTalent je graag voor! Vul het onderstaande formulier in en upload je CV. We lezen graag hoe jouw CV aansluit bij deze opdracht.

Tarief
TenTalent marge

Onze marge voor de dienstverlening is vanaf €2,50 van het afgesproken uurtarief.

Alleen PDF-bestanden worden geaccepteerd*
Uploaden...
fileuploaded.jpg
Uploaden mislukt. De maximale grootte van bestanden is 10 MB.
Bedankt! We hebben uw aanmelding ontvangen. U ontvangt binnenkort een bericht van ons!
Oeps! Er is iets fout gegaan bij het indienen van het formulier. Neem graag contact op.

Helaas, deze opdracht is niet langer beschikbaar!

Jammer, je hebt deze opdracht gemist. Ontdek andere beschikbare opdrachten door op de onderstaande knop te klikken.
Je kunt nog wel de details van de verlopen opdracht bekijken, maar inschrijven is niet meer toegestaan.
Inschrijven