Netwerk- en systeembeheerder
Gemeenten Achtkarspelen & Tytsjerksteradiel
Locatie
Burgum / Buitenpost
Uren per week
32 - 36
Maximum tarief
€
90
p/uur
Looptijd
01-08-2024 t/m 31-12-2024
Publicatiedatum:
Status

Omschrijving van de opdracht
Deadline:
De Werkmaatschappij 8KTD voert werkzaamheden uit voor de gemeenten Achtkarspelen en Tytsjerksteradiel. De afdeling I&A levert diensten aan circa 800 medewerkers en verzorgt de ICT-omgeving in 10 gebouwen met werkplekken. De afdeling ontwikkelt zich naar een professionele service-organisatie, waarbij het tijd- en plaatsonafhankelijk werken inmiddels standaard is.
Omdat de beide gemeenten hebben besloten de samenwerking te beëindigen, moet de ICT-omgeving worden ontvlochten. De eigen capaciteit die voor de ontvlechting benodigd is, moet worden vervangen zodat de werkzaamheden in kader van systeembeheer normaal doorgang kunnen vinden.
Verantwoordelijkheden
Wij zoeken daarom een systeem-en netwerkbeheerder binnen het ICT-team en zorgt voor zowel het proactief als ook reactieve beheer van ICT-infrastructuren. De systeem- en netwerkbeheerder zorgt voor het beheer van de werkplekken, maar ook voor het serverpark, de printers, de telefonie omgeving, telefonie en internettoegang.
De functie bestaat uit de volgende onderdelen:
- werkplekbeheer;
- zorgdragen voor de goede werking van de ICT-infrastructuur tussen alle locaties, systemen en applicaties;
- oplossen van technische problemen en het zo nodig treffen van maatregelen;
- storingen detecteren en oplossen;
- de kandidaat monitort de werking en performance.
Opdracht eisen
- De kandidaat heeft minimaal 5 jaar werkervaring als netwerk- en systeembeheerder (blijkt uit CV).
- De kandidaat heeft een MBO opleiding op het gebied van ICT / Informatica afgerond, tenminste MBO 3 niveau (blijkt uit CV).
- De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring (als netwerk- en systeembeheerder) in het zelfstandig afhandelen van 2e lijns meldingen, waarmee meldingen van gebruikers adequaat worden opgelost (blijkt uit CV).
- De kandidaat heeft kennis en ervaring met Microsoft Server, AD/EntraID, Microsoft 365, Microsoft Intune en netwerkkennis (blijkt uit CV).
- De kandidaat beschikt over relevante certificeringen op het gebied van Microsoft Azure, Microsoft Endpoint en Windows Server (blijkt uit CV).
- De kandidaat is woonachtig in de regio (in verband met beschikbaarheidsdiensten).
- De kandidaat is In het bezit van een geldige VOG (maximaal 3 maanden oud en relevant voor de functie) ofwel bereid deze aan te vragen.

Is deze opdracht iets voor jou?
Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Reageer via de knop.
Word je enthousiast van deze opdracht? Laat het ons weten!
Bij een geschikte match stelt TenTalent je graag voor! Vul het onderstaande formulier in en upload je CV. We lezen graag hoe jouw CV aansluit bij deze opdracht.