Medewerker Servicedesk
ICT Rijk van Nijmegen
Locatie
Nijmegen
Uren per week
40
Maximum tarief
€
55
p/uur
Looptijd
01-07-2024 t/m 30-06-2025
Publicatiedatum:
Status
Omschrijving van de opdracht
Deadline:
ICT Rijk van Nijmegen is een regionaal samenwerkingsverband voor het beheer, ontwikkeling en exploitatie van een gestandaardiseerde, geconsolideerde en gecentraliseerde ICT-infrastructuur van gemeenten binnen Rijk van Nijmegen. Het beheerdomein van iRvN is gericht op de gemeente Berg en Dal, Beuningen, Druten, Heumen, Mook en Middelaar, Nijmegen en Wijchen. Daarnaast ondersteunen we ook de Omgevingsdienst en het Werkbedrijf. Binnen iRvN werken wij met een aantal teams. Voor de ICT Servicedesk zijn wij op zoek naar een Servicedesk medewerker met ervaring.
De afdeling Dienstverlening van de iRvN bestaat uit drie teams: De Servicedesk, de Servicepunten op locatie en het Logistiek & Mobiel Team. Met deze drie teams helpen wij dagelijks ruim 5.000 eindgebruikers met hun werkomgeving. De uitvraag betreft de Servicedesk waarvoor wij op zoek zijn naar een/meerdere Servicedesk medewerker(s) met ervaring.
- Je bent verantwoordelijk voor de bij jou gemelde incidenten; je bewaakt, lost op, schakelt en communiceert met de eindgebruiker;
- Je begrijpt de dagelijkse gang van zaken bij een Skilled ServiceDesk èn onze gebruikers en doet er alles aan om verstoringen binnen hun werkprocessen zo snel als mogelijk te elimineren;
- Je kijkt verder dan de melding en probeert ook het probleem achter de melding te achterhalen;
- Je ondersteunt je collega’s.
Opdracht eisen
- Aantoonbaar een afgeronde ICT- opleiding op minimaal mbo- 4 niveau;
- Aantoonbaar minimaal 1 jaar ervaring sinds 2021, bij een ICT- Servicedesk met + 2000 eindgebruikers bij een overheid of aan overheid gelieerde werkorganisatie;
- Aantoonbaar kennis van en ervaring met het registreren van incidenten in Topdesk;
- I.v.m. calamiteiten en incidenten kan je binnen 45 minuten in Nijmegen op locatie Nieuwe Dukenburgseweg 21A zijn;
- Je werkt tijdens de openingsuren van de Servicedesk (07.30 - 17.00 uur) van maandag t/m vrijdag op locatie, in overleg is maximaal 2 dagen thuiswerken mogelijk;
- Aantoonbare ervaring met en actuele kennis van Windows server platform en Active Directory;
- Aantoonbaar actuele kennis van M365 en Office 2016;
- Aantoonbaar mondeling en schriftelijk Nederlands op minimaal B1- niveau.
Is deze opdracht iets voor jou?
Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Reageer via de knop.
Word je enthousiast van deze opdracht? Laat het ons weten!
Bij een geschikte match stelt TenTalent je graag voor! Vul het onderstaande formulier in en upload je CV. We lezen graag hoe jouw CV aansluit bij deze opdracht.