Medewerker Servicedesk ICT
Gemeente Waterland
Locatie
Noord-Holland
Uren per week
20 - 24
Maximum tarief
€
p/uur
Looptijd
4 maanden
Publicatiedatum:
Status

Omschrijving van de opdracht
Deadline:
Wij hebben op korte termijn (tijdelijke) versterking nodig bij de Servicedesk. Daarom zoeken wij een klantgerichte Medewerker Servicedesk ICT die regie houdt op het oplossen van ICT-vraagstukken.
Als Medewerker Servicedesk ICT ben je dagelijks bezig met het aannemen, regisseren en afsluiten van ICT-meldingen van collega’s uit de hele organisatie. Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle meldingen uit de organisatie en weet hoe je de juiste vragen moet stellen om direct te achterhalen wat het probleem is. Je bekijkt naar welke (externe) partij je de melding moet sturen en weet het gebruikersprobleem voor hen zo helder mogelijk te formuleren.
Daarnaast fungeer je als regiehouder over de meldingen en houd je overzicht over alle meldingen. Je zorgt hierbij voor statusupdates en terugkoppelingen naar de collega’s. Ook help je collega’s met alledaagse gebruikersvragen, zoals laptopinstellingen etc. Specifiek biedt je support aan de medewerkers van de buitendienst voor mobiele devices en vervang je dagelijks de Raas-tape voor team publiekszaken. Je vervult tevens een coördinerende rol met betrekking tot de webmastertaken.
Het team
De Servicedesk ICT is ondergebracht in het team Informatievoorziening. Dit team werkt voor de hele organisatie aan de goede werking en het beheer van algemene en specifieke systemen, applicaties en informatiestromen.
Het team Informatievoorziening is onderdeel van de afdeling Bedrijfsvoering, dat bestaat uit ongeveer 60 medewerkers met uiteenlopende rollen en functies, maar met interne dienstverlening als gemeenschappelijke deler.
Opdracht eisen
- Een afgeronde IT-opleiding op minimaal mbo-4 niveau;
- Aantoonbare werkervaring op een Servicedesk ICT en werkplekondersteuning;
- Bereid om minimaal 3 dagen per week op kantoor aanwezig te zijn, waaronder 1 x per 2 weken op donderdagavond;
- 'BYOD' (bring your own device)is van toepassing: voor deze opdracht dient de kandidaat gebruik te maken van een eigen laptop en mobiele telefoon.
Gunningscriteria
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar op een Servicedesk ICT en werkplekondersteuning.
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Windows en MS Office 365.
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Citrix.
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Topdesk.
- Aantoonbare werkervaring in een coördinerende rol met betrekking tot webmastertaken.
- Standaard beschikbaarheid op vrijdag op locatie.

Is deze opdracht iets voor jou?
Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Reageer via de knop.
Word je enthousiast van deze opdracht? Laat het ons weten!
Bij een geschikte match stelt TenTalent je graag voor! Vul het onderstaande formulier in en upload je CV. We lezen graag hoe jouw CV aansluit bij deze opdracht.