Medewerker recordbeheer

Gemeenten Achtkarspelen & Tytsjerksteradiel

Locatie

Burgum

Uren per week

24 - 36

Maximum tarief

75

p/uur

Looptijd

02-09-2024 t/m 31-12-2024

Publicatiedatum:

9
August
,
2024

Status

Open
Deadline
19
August
,
2024
Deadline:
August 19, 2024

Omschrijving van de opdracht

Deadline:

19
August
,
2024

Het team DIV houdt zich bezig met het scannen van inkomende en uitgaande post, analoge en digitale archivering, digitalisering, gebruikersondersteuning en advisering over onderwerpen die de documentaire informatievoorziening raken. Op dit moment zit team DIV midden in de implementatie van een nieuw zaaksysteem en DMS. Nieuwe processen worden ingericht en gebruikers zullen instructies nodig hebben.

De medewerker recordbeheer richt zich op het beheer van de digitale archieven, bijvoorbeeld in het (nieuwe) Document Management Systeem, en ondersteunt en adviseert gebruikers bij de archiveringsprocessen in alle vakapplicaties. Door de komst van het nieuwe DMS, vraagt de afbouw van Cosa (huidig DMS) volop aandacht van de medewerkers recordbeheer. De rol van de medewerker recordbeheer verandert naar meer adviserend en controlerend richting gebruikers van DMS en tsa’s (taakspecifieke applicaties).

Verantwoordelijkheden

  • Het verzorgen van het digitale archief op de verschillende locaties. Focus ligt op de digitale archivering, bewaring en vernietiging in het huidige DMS Cosa (afbouwsituatie);
  • Het beheer van de inventarisatielijsten van het digitale archief;
  • De selectie en vernietiging van de digitale archieven door middel van vernietigingslijsten;
  • Het verrichten van de complexe dossiervorming en het kwaliteitsbeheer;
  • Het ondersteunen in de procesverbeteringen van het recordbeheer;
  • Het bieden van inhoudelijke coaching on the job aan je collega’s van recordbeheer;
  • Het opschonen van dossiers bouwvergunningen;
  • Heb je specifieke ervaring als medewerker recordbeheer met Corsa/Liber? Dan kun je van toegevoegde waarde zijn bij de inrichting en de controle op het juist gebruik van zaakgericht werken en het ondersteunen van de proceseigenaren hierbij.

Opdracht eisen

  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.
  • De kandidaat heeft minimaal een MBO opleiding op het gebied van Informatiebeheer, en bezit in ieder geval één van de volgende certificaten; SOD1 en/of SOD2, LRM of LARM.
  • De kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare en recente werkervaring met het verrichten van complexe dossiervorming en het kwaliteitsbeheer.
  • De kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare en recente werkervaring met digitale archivering.
  • De kandidaat heeft aantoonbare en relevante ervaring met het inhoudelijk coachen/begeleiden van recordbeheer medewerkers.
  • De kandidaat is in het bezit van een geldige VOG (maximaal 3 maanden oud en relevant voor de functie) ofwel bereid deze aan te vragen.
  • De kandidaat heeft ervaring met implementaties van zaakgericht werken.
  • De kandidaat heeft gemeentelijke ervaring.
  • De kandidaat is flexibel voor wat betreft de samenstelling van de werkzaamheden en de inzet op je standplaats in Burgum, en zo nodig in Buitenpost mocht het werk daarom vragen

Over Gemeenten Achtkarspelen & Tytsjerksteradiel

Zoek jij een baan waarin je midden in een transitie staat en tegelijkertijd de charme van een hechte gemeente kunt ervaren? In Tytsjerksteradiel en Achtkarspelen, waar de gemeenschap diepgeworteld is in tradities en saamhorigheid, bereiden wij ons voor op een ingrijpende wijziging. Beide gemeenten gaan hun eigen weg en kiezen voor zelfstandigheid. Daarmee komt de samenwerking in een gezamenlijke werkmaatschappij tot een einde. De insteek is dat per 1 januari 2025 zowel de ontvlechting van de werkmaatschappij als de opbouw van twee zelfstandige gemeenten een feit is. Dit betekent een periode van aanpassing en vernieuwing voor iedereen.

Meer weten over Gemeenten Achtkarspelen & Tytsjerksteradiel? Bekijk beschikbare opdrachten van deze opdrachtgever, of ontdek de recent vervulde opdrachten bij Gemeenten Achtkarspelen & Tytsjerksteradiel. Lees meer

Andere opdracht?

Is deze opdracht iets voor jou?

Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Reageer via de knop.

Schrijf je in
Andere opdracht?

Word je enthousiast van deze opdracht? Laat het ons weten!

Bij een geschikte match stelt TenTalent je graag voor! Vul het onderstaande formulier in en upload je CV. We lezen graag hoe jouw CV aansluit bij deze opdracht.

Tarief
TenTalent marge

Onze marge voor de dienstverlening is vanaf €2,50 van het afgesproken uurtarief.

Alleen PDF-bestanden worden geaccepteerd*
Uploaden...
fileuploaded.jpg
Uploaden mislukt. De maximale grootte van bestanden is 10 MB.
Bedankt! We hebben uw aanmelding ontvangen. U ontvangt binnenkort een bericht van ons!
Oeps! Er is iets fout gegaan bij het indienen van het formulier. Neem graag contact op.

Helaas, deze opdracht is niet langer beschikbaar!

Jammer, je hebt deze opdracht gemist. Ontdek andere beschikbare opdrachten door op de onderstaande knop te klikken.
Je kunt nog wel de details van de verlopen opdracht bekijken, maar inschrijven is niet meer toegestaan.
Inschrijven