Managementassistent

Gemeente Utrecht

Locatie

Utrecht

Uren per week

36

Maximum tarief

68

p/uur

Looptijd

9-9-2024 t/m voor 6 maanden

Publicatiedatum:

26
July
,
2024

Status

Open
Deadline
5
August
,
2024
Deadline:
August 5, 2024

Omschrijving van de opdracht

Deadline:

5
August
,
2024

Je komt te werken bij de afdeling Vergunning Toezicht en Handhaving (VTH). De afdeling zorgt ervoor dat zoveel mogelijk Utrechters en bezoekers de regels naleven. Dat doen we voor een leefbare en veilige stad. Ons werk in de openbare ruimte en in de 'bebouwde omgeving' (bij bedrijven en particulieren) is heel breed. Denk aan toezicht en handhaving op alcohol, drugs en prostitutie, huisjesmelkers, milieu-inspectie, evenementenvergunningen, de voorbereidingen voor de Omgevingswet en handhavingsacties in de wijken. Op deze manier dragen wij ons steentje bij aan een stad die gezond en aantrekkelijk is.

VTH kent drie afdelingen met een eigen secretariaat, die 3 secretariaten vormen samen het Officemanagement van VTH. 

Je taken zijn: 

Het Officemanagement VTH is op zoek naar een collegiale duizendpoot, een collega waar we op kunnen bouwen, die graag naar kantoor komt voor haar werk. Ben jij de nieuwe collega die zich niet laat afschrikken door onderstaande werkzaamheden én werkzaamheden welke niet worden genoemd maar waar toch ad hoc om kan worden verzocht?

Concreet houdt dit in dat jij o.a.:

  • Je de secretariaatsmailbox beheert en verzoeken zelfstandig afhandelt. Je zorgt samen met collega’s voor een uniforme werkwijze en een overzichtelijke mailbox, zodat het werk gemakkelijk overgenomen kan worden.
  • Je afdelings- en/of management-overleggen notuleert en afspraken bewaakt.
  • Je de administratieve zaken, zoals o.a. het aanmaken van een bestelling en een zaaknummer aanmaken in het zaaksysteem (post), oppakt.
  • Proactief de agenda en soms ook de mailbox van de teamleiders beheert.
  • Je proactief en adequaat gemaakte afspraken signaleert en zorgt voor opvolging.
  • Je bijeenkomsten organiseert en vergaderzalen reserveert.
  • Je ervoor zorgt dat de benodigde vergaderstukken uit de mailbox in iBabs komen te staan en dat de Outlookagenda en iBabs perfect op elkaar aansluiten.
  • Je HRM-ondersteunende taken oppakt voor de afdeling. Dit zijn bijvoorbeeld afspraken maken met de bedrijfsarts, zaken regelen bij indiensttreding van nieuwe medewerkers en administratieve ondersteuning bij mutaties voor medewerkers.

Opdracht eisen

Jij bent de gastvrouw/-heer van de afdeling. Door jouw inzet, je oog voor structuur en je nauwkeurigheid creëer je overzicht en rust. Je hebt toegang tot veel vertrouwelijke informatie en natuurlijk ga jij daar discreet mee om. Je staat open voor feedback, vernieuwingen, en je hebt de kennis en ervaring om verfrissende verbeteringen voor te stellen. Vanzelfsprekend ben je communicatief vaardig. Daarnaast breng je flexibiliteit mee en ben je stressbestendig. Je herkent jezelf in onderstaand profiel

  • Je beschikt over een afgeronde secretariële opleiding op MBO plus niveau of hebt ervaring als managementassistent (of in een vergelijkbare functie) in een dynamische omgeving.
  • Je hebt ruime ervaring met MS-Officepakketten (Office 365) en hebt geen problemen met het leren van nieuwe systemen.
  • Je hebt ervaring met het werken in teamverband.
  • Je beheerst de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je kunt op zakelijke maar dienstverlenende wijze met collega’s en klanten communiceren.
  • Je hebt goede contactuele eigenschappen om contacten te onderhouden op zowel management- als uitvoerend niveau.

Over Gemeente Utrecht

Utrecht is een thuis voor ruim 350.000 inwoners. We zijn een stad met ambities, waar we verschillen vieren en talent een kans krijgt. Kortom, een plek waar alles én iedereen samenkomt. Midden in het land. Bij ons werk je voor een van de meest aantrekkelijke steden van Nederland. En zorg je dat alle inwoners van Utrecht prettig en gezond kunnen wonen, werken en meedoen. Door jouw talenten in te zetten en te ontwikkelen.

Meer weten over Gemeente Utrecht? Bekijk beschikbare opdrachten van deze opdrachtgever, of ontdek de recent vervulde opdrachten bij Gemeente Utrecht. Lees meer

Andere opdracht?

Is deze opdracht iets voor jou?

Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Reageer via de knop.

Schrijf je in
Andere opdracht?

Word je enthousiast van deze opdracht? Laat het ons weten!

Bij een geschikte match stelt TenTalent je graag voor! Vul het onderstaande formulier in en upload je CV. We lezen graag hoe jouw CV aansluit bij deze opdracht.

Tarief
TenTalent marge

Onze marge voor de dienstverlening is vanaf €2,50 van het afgesproken uurtarief.

Alleen PDF-bestanden worden geaccepteerd*
Uploaden...
fileuploaded.jpg
Uploaden mislukt. De maximale grootte van bestanden is 10 MB.
Bedankt! We hebben uw aanmelding ontvangen. U ontvangt binnenkort een bericht van ons!
Oeps! Er is iets fout gegaan bij het indienen van het formulier. Neem graag contact op.

Helaas, deze opdracht is niet langer beschikbaar!

Jammer, je hebt deze opdracht gemist. Ontdek andere beschikbare opdrachten door op de onderstaande knop te klikken.
Je kunt nog wel de details van de verlopen opdracht bekijken, maar inschrijven is niet meer toegestaan.
Inschrijven