Functioneel beheerder
Gemeente Purmerend
Locatie
Noord-Holland
Uren per week
36
Maximum tarief
€
p/uur
Looptijd
3 maanden
Publicatiedatum:
Status

Omschrijving van de opdracht
Deadline:
Met het team ICT bemensen wij het servicepunt ICT en voeren het systeem- en het functioneel beheer uit voor alle bedrijfsondersteunende systemen. Hiermee ondersteunen we de primaire processen van de organisatie. Naast het reguliere beheer, voeren we diverse vernieuwingen en veranderingen door. Onze ambitie is om deze lijn in de komende jaren door te trekken en daarnaast verder te investeren in de verbinding en relatie met onze interne klanten.
Voor deze functie ligt de focus op diverse applicaties binnen het Maatschappelijk domein. Samen met je collega’s werk je nauw samen met de informatiemanagers en diverse andere collega’s van het Maatschappelijk domein om tot de beste resultaten te komen voor de inwoners en partners.
Werkzaamheden:
- Je zorgt er voor dat de basis op orde is en beheert de documentatie over applicaties;
- Je treedt op als contactpersoon naar de leveranciers en andere stakeholders van specifieke applicaties over ontwikkelingen, aanpassingen en problemen. Je zorgt voor het maken en naleven van de gemaakte afspraken;
- Je signaleert de noodzaak tot functionele aanpassingen en stelt de impact van aanpassingen vast;
- Je adviseert proceseigenaren, informatiemanagers en key users over het gebruik en de mogelijkheden van de applicaties in combinatie met de processen. Ook doe je voorstellen tot verbetering;
- Je bent op de hoogte van (wettelijke) ontwikkelingen en neemt deel aan diverse in- en externe overlegvormen.
Opdracht eisen
- Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelorniveau;
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het beheer van applicaties binnen het Maatschappelijke domein;
- Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met het lezen, schrijven én uitvoeren van SQL, benoem dit duidelijk in het cv;
- Aantoonbare ervaring met SQL(-tooling) én Cognos, benoem dit duidelijk in het cv;
- Aantoonbare ervaring met de database van Suite4sociaaldomein én Suite4socialeregie, benoem dit duidelijk in het cv.
Pre's:
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in een functioneel beheer rol waarvan 1 jaar binnen de lokale overheid (45 punten);
- Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar met het adviseren over informatievoorziening vraagstukken, zoals: het digitaliseren van processen op het gebied van ICT (maak dit aantoonbaar in het cv d.m.v. 2 voorbeelden) (40 punten);
- Aantoonbare kennis van BiSL (15 punten).

Is deze opdracht iets voor jou?
Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Reageer via de knop.
Word je enthousiast van deze opdracht? Laat het ons weten!
Bij een geschikte match stelt TenTalent je graag voor! Vul het onderstaande formulier in en upload je CV. We lezen graag hoe jouw CV aansluit bij deze opdracht.