Functioneel beheerder
Gemeente Purmerend
Locatie
Noord-Holland
Uren per week
36
Maximum tarief
€
p/uur
Looptijd
6 maanden
Publicatiedatum:
Status

Omschrijving van de opdracht
Deadline:
Als Functioneel Beheerder richt jij je op het beheer van applicaties binnen het cluster financiën, met een focus op GouwIT. Je bent verantwoordelijk voor het optimaal en veilig functioneren van gemeentelijke softwareapplicaties, inclusief belastingen, kwijtscheldingen en bezwaarschriften.
Daarnaast ondersteun je medewerkers in het gebruik van deze applicaties, los je meldingen en storingen op, en zorg je voor actuele documentatie. In deze rol geef je informatiebeveiliging hoge prioriteit en denk je mee over technische- en inrichtingsvraagstukken.
De belangrijkste taken zijn:
- Medeverantwoordelijk voor de functionele inrichting van de Gouw applicatie.
- Beantwoorden van vragen en oplossen van problemen met betrekking tot de werking en het gebruik.
- Registreren en bewaken van meldingen, en communiceren over de voortgang.
- Signaleren van de noodzaak tot functionele aanpassingen en bijdragen aan de implementatie.
- Adviseren van proceseigenaren en key users over het gebruik en mogelijkheden van de applicatie.
- Zorgdragen voor documentatie en instructies aan eindgebruikers.
- Testen van nieuwe functionaliteiten en ervoor zorgen dat applicaties goed blijven functioneren.
Waar ga je werken:
De gemeente Purmerend, en in het bijzonder het team ICT, is volop in ontwikkeling. Het team bestaat uit 40 medewerkers en zorgt ervoor dat systemen en applicaties optimaal functioneren, zodat collega's hun werk goed kunnen doen. Door de groei van de stad en de organisatie breidt ook het team ICT uit, waarbij gewerkt gaat worden met verschillende kennisgebieden.
Opdracht eisen
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder binnen het vakgebied van Belastingen en/of GEO WOZ.
- Minimaal 3 jaar ervaring in het lezen, schrijven en uitvoeren van SQL.
- Kennis van werkprocessen binnen teams Belastingen, BAG en WOZ.
- Kennis van de landelijke voorzieningen Basisregistratie Kadaster (BRK) en Landelijke Voorziening WOZ.
- Beschikbaarheid van minimaal 24 uur per week.
Wensen:
- Minimaal 2 jaar werkervaring met GouwIT.
- Ervaring met Gouw 7 en 7 R2 bij een gemeentelijke organisatie.
- Minimaal 1 jaar ervaring met het bevragen van databases van Gouw.

Is deze opdracht iets voor jou?
Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Reageer via de knop.
Word je enthousiast van deze opdracht? Laat het ons weten!
Bij een geschikte match stelt TenTalent je graag voor! Vul het onderstaande formulier in en upload je CV. We lezen graag hoe jouw CV aansluit bij deze opdracht.