Functioneel Beheerder Domein Bedrijfsvoering
Gemeente Alphen aan den Rijn
Locatie
Zuid-Holland
Uren per week
32 - 36
Maximum tarief
€
p/uur
Looptijd
6 maanden
Publicatiedatum:
Status

Omschrijving van de opdracht
Deadline:
De gemeenten Alphen aan den Rijn en Kaag en Braassem hebben hun krachten op het gebied van Informatisering en Automatisering (I&A) gebundeld in de Bedrijfsvoeringsorganisatie Rijn en Braassem (BVO). Het uitgangspunt voor deze samenwerking is de standaardisatie van de I&A dienstverlening, inclusief de bijbehorende standaardinrichting van de gemeentelijke werkprocessen en het bijbehorende applicatielandschap.
Je zit binnen een team met vakcollega’s en een teamleider, in dit geval het team Functioneel Beheer.
Dit team houdt toezicht op de continue werking van onze centraal beheerde applicaties. Het oplossen van issues, het begeleiden van changes en gebruikersondersteuning zijn vaste onderdelen van het werk van je team. Samen met het team Beleid Regie en Informatievoorziening zorg je ervoor dat ruim 1200 medewerkers elke dag goed kunnen werken.
Onderdeel van je team zijn de domeinen Bedrijfsvoering, Publieksdienstverlening, Sociaal Domein, Ruimtelijk Domein en het Generiek Domein. Binnen de BVO werk je regelmatig samen met de Servicedesk, de regiefuncties op de ICT processen, onze CISO en de informatieadviseurs.
In het team Functioneel Beheer werken we vanuit 5 inhoudelijke domeinen. Dit zijn zelforganiserende teams die zoveel mogelijk zelfstandig werken binnen hun eigen domein, onder coördinatie van een senior. Op dit moment zijn wij op zoek naar een Functioneel Beheerder die inzetbaar is in het Domein Bedrijfsvoering. Het Domein Bedrijfsvoering beheert de gemeentebreed gebruikte applicaties, zoals het Zaaksysteem, MS Office 365, Motion, de iBabs vergadertool en de gemeentelijke website.
Binnen dit domein zijn we op zoek naar een ervaren Functioneel Beheerder die tijdelijk extra ondersteuning kan bieden op het gebied van de Office 365 applicaties. Werken als beheerder betekent gebruikersondersteuning, incidenten oppakken en afhandelen, updates begeleiden, etc. Jij bent een vraagbaak voor je eindgebruikers in je domein. Je ondersteunt en adviseert onze collega's bij alle voorkomende vragen die zij tegenkomen in het gebruik van bovengenoemde applicaties. Je werkt samen met je collega beheerders binnen het domein, waarbij je kennis en ervaring deelt over de inhoud van je werk en de processen van je klantafdeling.
Wij zoeken een proactieve en energieke Functioneel Beheerder die het leuk vindt om de processen binnen de BVO te leren kennen. Door je dienstverlenende karakter ben je sterk in gebruikersondersteuning. Je verdiept je graag in nieuwe technologie en bent continu op zoek naar verbeteringen in de werkwijze van de organisatie, collega's en van jezelf. Je hebt onze kerncompetenties (resultaatgerichtheid, samenwerken en klantgerichtheid) hoog in het vaandel staan en bent bereid om soms net een stapje harder te lopen dan verwacht wordt.
Opdracht eisen
- Afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau 4;
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder binnen een overheidsorganisatie;
- Aantoonbare werkervaring met MS Office 365;
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder binnen een overheidsorganisatie.
- Aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder in het domein Bedrijfsvoering.
- Aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder binnen een gemeentelijke instelling.

Is deze opdracht iets voor jou?
Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Reageer via de knop.
Word je enthousiast van deze opdracht? Laat het ons weten!
Bij een geschikte match stelt TenTalent je graag voor! Vul het onderstaande formulier in en upload je CV. We lezen graag hoe jouw CV aansluit bij deze opdracht.