Dienst- en Productmanager Klantinteractie Services

Het Kadaster

Locatie

Apeldoorn

Uren per week

40

Maximum tarief

125

p/uur

Looptijd

19-08-2024 t/m 19-02-2025

Publicatiedatum:

24
July
,
2024

Status

Open
Deadline
6
August
,
2024
Deadline:
August 6, 2024

Omschrijving van de opdracht

Deadline:

6
August
,
2024

Het team Architectuur en Informatiemanagement (A&I) binnen de directie DGV is op zoek naar een Dienst- en Productmanager Klantinteractie Services.

Het team Architectuur en Informatiemanagement begeleidt het Kadaster bij het door ontwikkelen en vernieuwen van waardestromen en de ondersteunende diensten. Wij verbeteren continu de productie- en distributieprocessen en ondersteunende architectuur van onze organisatie. 

Het Kadaster heeft regie op haar verander ambitie vanuit verschillende roadmaps. Deze zijn onderverdeeld in Waardestromen en Ondersteunende Diensten. Tot Waardestromen horen de producten en diensten die directe waarde leveren voor de klanten van het Kadaster. De Ondersteunende Diensten bevatten de producten en diensten die de waardestromen ondersteunen (enablers) en de producten en diensten die de interne Kadaster organisatie ondersteunen. Elke roadmap heeft een eigen Dienst- en Product Manager (DPM). In de roadmap voor de ondersteunende dienst Klant Interactie Services staat de gewenste verandering op het Klantdomein voor nu en de komende 3 jaar. Denk hierbij aan onderwerpen als CRM, CIAM, Portals, Webwinkels en WCAG. Binnen deze roadmap wil het Kadaster een grote samenhangende verandering realiseren om daarmee weer helemaal klaar te zijn voor de toekomst. Dit betekent onder andere modernisering en uitbreiding van de huidige klant kanalen, voldoen aan wetgeving, security en compliancy eisen en het leveren van een inclusieve dienstverlening.

De roadmap Klant Interacties Services (KIS) vormt een spil in alle veranderbehoefte binnen het Kadaster met een klant component. Om deze samenhangende behoefte de komende jaren goed te organiseren is er visie en daadkracht nodig. 

Belangrijkste technieken, methoden en tools

  • Novius Raamwerk, TOGAF
  • Scrum/Agile werkwijze

Verantwoordelijkheden

De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn

  • Er voor zorgen dat producten en diensten aansluiten op de nieuwste ontwikkelingen en behoefte van de klant;
  • De klantstrategie van het Kadaster kunnen overzien en daarmee een belangrijke bijdrage leveren aan de visie en strategie van het Kadaster;
  • Stakeholder- en portfoliomanagement, samen prioriteiten vaststellen;
  • Roadmap opstellen voor de doorontwikkeling van Klantinteractie services.

Opdracht eisen

  • Academisch werk- en denkniveau op het gebied van informatica verkregen door een afgeronde HBO-/WO opleiding.
  • Minimaal 5 jaar relevante ervaring in het vakgebied productmanagement.
  • Minimaal 3 jaar werkervaring met informatievoorziening binnen het overheidsdomein, waarin beleid en uitvoering dicht bij elkaar liggen.
  • Minimaal 5 jaar ervaring in het werken in complexe programma’s, waarin je met verschillende partijen/projecten met verschillende belangen te maken hebt krijgt. Je bent in staat om deze belangen te herkennen, en als een verbindende factor deze belangen en partijen samen te brengen om zo tot een gedragen oplossing te komen.
  • Aantoonbare ervaring met product management werkzaamheden in het werkgebied Klantinteractie.

Gunningscriteria 

  • U geeft een beschrijving van aanpak (max. 400 woorden) voor de uit te voeren werkzaamheden gezien het specifieke vraagstuk van het Kadaster (zie ook opdrachtomschrijving en verantwoordelijkheden).
  • U beschrijft 2 cruciale knelpunten (max. 300 woorden) die zich vaak voor doen in dit soort processen/ opdrachten en geeft hierbij aan hoe u deze oplost (zie ook opdrachtomschrijving en verantwoordelijkheden).
  • U toont duidelijk aan (max. 300 woorden) welke wijze de door u geleverde expertise en competenties binnen de geschetste situatie een bijdrage leveren aan te behalen resultaten (zie ook opdrachtomschrijving en verantwoordelijkheden).

Over Het Kadaster

Het Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat onze wettelijke taak. Onze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken. Of het nou gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand. Internationaal helpen we landen om registraties op te zetten. Een goede landregistratie is een voorwaarde voor economische groei.

Meer weten over Het Kadaster? Bekijk beschikbare opdrachten van deze opdrachtgever, of ontdek de recent vervulde opdrachten bij Het Kadaster. Lees meer

Andere opdracht?

Is deze opdracht iets voor jou?

Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Reageer via de knop.

Schrijf je in
Andere opdracht?

Word je enthousiast van deze opdracht? Laat het ons weten!

Bij een geschikte match stelt TenTalent je graag voor! Vul het onderstaande formulier in en upload je CV. We lezen graag hoe jouw CV aansluit bij deze opdracht.

Tarief
TenTalent marge

Onze marge voor de dienstverlening is vanaf €2,50 van het afgesproken uurtarief.

Alleen PDF-bestanden worden geaccepteerd*
Uploaden...
fileuploaded.jpg
Uploaden mislukt. De maximale grootte van bestanden is 10 MB.
Bedankt! We hebben uw aanmelding ontvangen. U ontvangt binnenkort een bericht van ons!
Oeps! Er is iets fout gegaan bij het indienen van het formulier. Neem graag contact op.

Helaas, deze opdracht is niet langer beschikbaar!

Jammer, je hebt deze opdracht gemist. Ontdek andere beschikbare opdrachten door op de onderstaande knop te klikken.
Je kunt nog wel de details van de verlopen opdracht bekijken, maar inschrijven is niet meer toegestaan.
Inschrijven