DevOps Engineer
Werken in Gelderland
Locatie
Apeldoorn
Uren per week
36
Maximum tarief
€
110
p/uur
Looptijd
15-04-2024 t/m 31-03-2025
Publicatiedatum:
Status
Omschrijving van de opdracht
Deadline:
Het Enterprise Service Management team is op zoek naar een DevOps Engineer ServiceNow.
Binnen de directie BOI bevindt zich de afdeling Support en Projecten. Een van de teams binnen deze afdeling levert de ESM (Enterprise Service Management) dienst. Voor deze dienst maken we gebruik van het ServiceNow platform. ServiceNow is de bron voor informatie en sturing binnen IT en Facilitaire Services. We maken onder andere gebruik van modules IT Servicemanagement Professional, IRM en WSD. Voor integraties met diverse leveranciers maken we gebruik van standaard ServiceNow plugins of REST API's.
Kadaster werkt met Agile en Scrum en zo is het team van ESM dan ook ingericht. Wij zoeken iemand die samen met ons deze service en dus ook de tool naar een hoger plan kan brengen. Denk hierbij aan doorontwikkeling van onderwerpen als Selfservice, SIAM, CSDM en Cloud. 'De klant is koning', stakeholders merken hoe belangrijk het wordt om selfservice meer te benutten en komen naar ons toe met veel wensen. Je verliest de klant hier niet uit het oog maar komt juist op voor de belangen.
Je overziet de gehele keten waarop de wens van de stakeholder betrekking heeft en weet hier juist en accuraat in te adviseren en op te lossen. Door gebruik van enquêtes controleren we of de klantvriendelijkheid zoals verwacht stijgt of dat we hier aanpassingen in moeten verrichten. Door de toename in gebruik van onze ESM verdiensten neemt ook de urgentie toe om de informatie op een structurele wijze te rapporteren en te verbinden.
Je helpt ons dus ook door de vastlegging van diverse componenten binnen ServiceNow op een correcte wijze te doen. Uiteraard maak je gebruik van de door ServiceNow geleverde componenten en weet je deze optimaal te benutten.
Je werkt in teamverband met ongeveer zeven collega DevOps Engineers, een scrummaster en Productowner. Je bent goed in staat je eigen weg te vinden, durft vragen te stellen en bent kritisch. Staat zelf ook open voor feedback en wil continu het beste uit jezelf en je team halen. Een gezonde dosis humor mag absoluut niet ontbreken!
Taken en verantwoordelijkheden:
- De voortbrenging van incrementele producten voor de dienst ESM.
- Het opleveren en afhandelen van user stories.
- Het afhandelen van incident en request verzoeken.
- Het op- en uitvoeren van changes van de dienst ESM en bewaking hiervan.
- Het adviseren en up-to-date houden van stakeholders.
- Bij wensen van stakeholders weet jij de gehele keten te belichten en hier een passende oplossing voor te maken.
Opdracht eisen
- Aantoonbaar HBO werk- en denkniveau.
- Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie.
- ServiceNow gecertificeerd (developer/admin) o Bekend met modules als ITSM, IRM, WSD.
- Kennis van: o Rest API’s; o Javascript, HTML, CSS, Angular JS.
- Kennis van- en ervaring met Agile werkwijze, met name Scrum en Kanban.
- Kennis van SIAM implementaties is een pré.
Is deze opdracht iets voor jou?
Past jouw ambitie, kennis en talent bij deze opdracht? Reageer via de knop.
Word je enthousiast van deze opdracht? Laat het ons weten!
Bij een geschikte match stelt TenTalent je graag voor! Vul het onderstaande formulier in en upload je CV. We lezen graag hoe jouw CV aansluit bij deze opdracht.